![I online obchody s potravinami mohou mít vlastní pivo. Košík.cz oslaví Velikonoce Koledníkem : Marketing journal I online obchody s potravinami mohou mít vlastní pivo. Košík.cz oslaví Velikonoce Koledníkem : Marketing journal](https://www.focus-age.cz/m-journal/files/2019/PM%202019/zzs_kosik_kolednik_2.jpg)
I online obchody s potravinami mohou mít vlastní pivo. Košík.cz oslaví Velikonoce Koledníkem : Marketing journal
![Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch](https://cc.cz/wp-content/uploads/2018/11/kosik_late_night_zavozy.jpg)
Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch
![Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu](https://www.zboziaprodej.cz/wp-content/uploads/2019/09/DSC_4436.jpg)
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
![Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu](https://www.zboziaprodej.cz/wp-content/uploads/2019/09/DSC_4627.jpg)
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
![Košík.cz a Kaufland navázaly spolupráci, společně nabídnou celému Česku široký sortiment privátních značek - Rockaway Košík.cz a Kaufland navázaly spolupráci, společně nabídnou celému Česku široký sortiment privátních značek - Rockaway](https://www.rockawaycapital.com/wp-content/uploads/2020/06/kosik_kaufland_tomas_jerabek_stefan_hoppe_2-1024x703.jpg)
Košík.cz a Kaufland navázaly spolupráci, společně nabídnou celému Česku široký sortiment privátních značek - Rockaway
![Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu](https://www.zboziaprodej.cz/wp-content/uploads/2019/09/Hlavni-1.jpg)
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
![Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz) Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz)](https://img.ihned.cz/attachment.php/850/77606850/ait458CEFIKLMkl6Wbcdefgy1Uw29ARn/KOSIK_Ostrava_radnice_I.jpg)
Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz)
![Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch](https://cc.cz/wp-content/uploads/2018/11/aaaaaass.jpg)
Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch
![Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch](https://cc.cz/wp-content/uploads/2018/11/tomas-jerabek-kosik3.jpg)
Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch
![Košík.cz představuje energetický model budoucnosti: Zelenou elektřinu pro něj, jeho farmáře i zákazníky zajistí Nano Energies | Zajímej.se Košík.cz představuje energetický model budoucnosti: Zelenou elektřinu pro něj, jeho farmáře i zákazníky zajistí Nano Energies | Zajímej.se](https://zajimej.se/wp-content/uploads/2020/07/Tomas-Jerabek-a-Stanislav-Chvala-1024x683.jpg)
Košík.cz představuje energetický model budoucnosti: Zelenou elektřinu pro něj, jeho farmáře i zákazníky zajistí Nano Energies | Zajímej.se
![Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu](https://www.zboziaprodej.cz/wp-content/uploads/2019/09/DSC_4442.jpg)
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
![Čerstvý sortiment Košík přiveze už do každé druhé domácnosti v Česku. Aktuálně vyrazil do Brna, Olomouce a Zlína | Hospodářské noviny (HN.cz) Čerstvý sortiment Košík přiveze už do každé druhé domácnosti v Česku. Aktuálně vyrazil do Brna, Olomouce a Zlína | Hospodářské noviny (HN.cz)](https://img.ihned.cz/attachment.php/270/77721270/VzgGObuJeBjfd8aS9lCRIWhyw1TqksFp/KSK_Brno_lr.jpg)
Čerstvý sortiment Košík přiveze už do každé druhé domácnosti v Česku. Aktuálně vyrazil do Brna, Olomouce a Zlína | Hospodářské noviny (HN.cz)
![Košík.cz has begun to deliver throughout the Czech Republic, with non-perishable groceries to be delivered by In Time - Rockaway Košík.cz has begun to deliver throughout the Czech Republic, with non-perishable groceries to be delivered by In Time - Rockaway](https://www.rockawaycapital.com/wp-content/uploads/2020/05/kosik_tomas_jerabek_sm-1024x656.jpg)
Košík.cz has begun to deliver throughout the Czech Republic, with non-perishable groceries to be delivered by In Time - Rockaway
![Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch](https://cc.cz/wp-content/uploads/2018/11/tomas-jerabek-kosik2.jpg)